Amennyiben kártyájával 2 éven belül vásárolt áruházainkban, akkor kártyájának pótlását bármelyik METRO áruházban kérheti személyi igazolványa bemutatásával. Ha a METRO kártyával 2 éven át nem vásárolt, akkor a kártya inaktívvá vált. Ebben az esetben a kártya pótlásához a Vevőbejáratnál be kell mutatni a kártyaigényléshez szükséges dokumentumokat. Töltse le a METRO Companion alkalmazást, hogy METRO kártyája mindig Önnél legyen, és így nem kell többet aggódni, hogy elveszíti METRO kártyáját!
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani