Van lehetőség számlamásolatot kérni, ha elvesztettem a számlámat?

Módosítva ekkor Thu, 11 Szept ekkor: 10:57 DE

Igen. Kérjük, keresse fel áruházunk vevőszolgálatát a vásárlói kártyájával és a vásárlás dátumával. Kollégáink kiállítanak az Ön részére egy hiteles másolatot. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a 6 hónapnál régebbi számla másolatokat díjfizetés ellenében tudjuk kiadni. Erről érdeklődjön áruházaink vevőszolgálatán.

Szeretné, hogy számlái mindig kéznél legyenek? Töltse le a MERO Companion alkalmazást, és váltson e-számlára, így számlái mindig kéznél lesznek. Megtekintheti számláit (vásárlást követően szinte azonnal) online felületen, letöltheti pdf formátumban, illetve könnyedén továbbíthatja, ha szükséges, Pl. a könyvelőjének.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani